BRANK

DIGITALNI PROGRAMI LOJALNOSTI (DIGITAL LOYALTY CARD)

Sakupljanje kupona za dobijanje nagrada u tržnim centrima, restoranima, hotelima…je marketing poznat desetinama godina. Dugo vremena je bio rezervisan samo za “velike” jer je to duga, skupa i komplikovana procedura: napraviti dizajn kupona, napraviti dizajn i tekst listića na koje se kuponi lijepe, printati u stotinama hiljada kopija, distribuirati u hiljade prodajnih centara, sakupiti popunjene listiće, “pješke ” ih pregledati…… veliki dio ostaje neiskorišten, dakle bačene pare….. hvala, evo ja odustajem, nisam ni počeo…

Za lokacijski ograničenu upotrebu u jednom kozmetičko – frizerskom salonu, restoranu, piceriji…je to mnogo jednostavnije… Ali ipak komplikovano…Treba napraviti dizajn, pripremu i štampu listića, podijeliti ih korisnicima, korisnici ih moraju nositi sa sobom uz desetine drugih kartica i “papirića”, zaborave ih kod kuće, izgube, unište tokom vremena….i ovo je veoma komplikovano, skupo  i sporo, najradije bi kao vlasnik biznisa odustali..

MEĐUTIM…mi Vam nudimo da kompletan postupak ZAVRŠITE ZA 5 MINUTA…Pet minuta priprema kartice, nema printanja, nema troškova distribucije, nema  vraćanja popunjenih kartica, brza i jednostavna analitika …a cijena… sve besplatno.  A prije opisa funkcionisanja pogledajmo:

  • Povećava zadržavanje korisnika do 50% i povećava profit do 75%
  • 47% potrošača radije bira prodavnicu koja nudi mobilni program lojalnosti nego prodvnicu bez ovog sistema
  • Privlači nove kupce i korisnike
  • Dobar glas zbog korištenja novih atraktivnih tehnologija
  • Višestruko lakši način izdavanja kartica: Nema pripreme za štampu, troškova štampanja, nema neiskorištenih listića…
  • Lakši način rada
  • Korisnik ne nosi JOŠ JEDNU karticu sa sobom; sve je u mobitelu koji je i inače uvijek sa korisnikom.
  • Ne može se desiti da korisnik zaboravi ili izgubi karticu
  • Kupci žele pogodnosti, raznovrsnost i personalizaciju.
  • Prosječan korisnik pogleda mobitel preko 100 puta dnevno: to povećava šansu da ga kupon u mobitelu podsjeti na Vašu firmu

Ako nemate sistem kuponskih kartica, vrijeme je da ga nabavite…a ako imate sistem printanih kartica, tj tehnologiju prošlog vijeka, vrijeme je da to zamijenite sa DIGITALNIM KARTICAMA LOJALNOSTI.

Sada pogledajte i uvjerite se da je dovoljno 5 minuta da dobijete Vaš vlastiti sistem DIGITALNIH KARTICA LOJALNOSTI, a ako želite pogledati funkcionalnost, skenirajte QR kod OVDJE i instališite aplikaciju na svoj mobitel (primjeri za Pizzeria, Restoran, Kompjuter shop, Hotel, Kozmetički salon, Frizerski salon).

Password (lozinka) kojom ovjeravate poen (kupon) je 1111

 
 
 
 1. UNOS LOZINKE

Upišite ime uposlenika koji imaju pravo poništiti kupone i dodijelite im lozinke koje moraju upisati kada poništavaju kupone. Moguće je generisati QR kod tako da uposlenik ne mora pamtiti lozinku: dovoljno je da skenira QR kod i poništi kupone.

Ova procedura se radi samo jedanput

2.  FORMIRANJE KARTICE

Pratite crvene brojeve na slici desno:

  1. Napišite kako će se zvati kartica
  2. Upišite koliko je poena  (kupona) potrebno poništiti za dobiti nagradu
  3. Napišite šta je nagrada
  4. Napišita šta je potrebno uraditi da se poništi jedan poen (kupon)
  5. Izaberite da li se kartica može koristiti samo jednom (kada se ponište svi kuponi, kartica se poništava) ili se može koristiti više puta
  6. Postavite fotografiju koja će predstavljati neponišten poen (kupon)
  7. Postavite fotografiju koja će predstavljati poništen poen (kupon)
Spasite

 

 

 

3. Na mobitelu korisnika se automatski pojavi ekran kao na slici desno. Jasno se vidi kako se zove kartica (o ćemu se radi), koliko je poena potrebno osvojiti da se dobije nagrada, šta je nagrada, šta je potrebno uraditi da bi se dobio jedan poen…Tu se nalazi 6 fotografija koje predstavljaju poene i koje se poništavaju jedna po jedna kako se za to steknu uslovi

 

 

 

 

 

4. Kada korisnik kartice stekne uslov da mu se poništi poen (kupon), on pokaže ovaj ekran ovlaštenoj osobi. Ovlaštena osobaunese broj poena, upiše password (lozinku -u svim demo primjerima je to 1111) i poen (kupon) se poništi.

 

 

 

 

 

5. To izgleda kao na slici desno, gdje je poništen jedan poen (kupon) i ostalo je još 5 poena za poništiti (sakupiti)

 

 

 

6. Kada korisnik kartice poništi sve kupone (u ovom slučaju 6), dobija poruku da je osvojio nagradu i da je može koristiti kada želi. Ova poruka ostaje na ekranu neograničeno vrijeme, sve dok korisnik ne poželi iskoristiti nagradu, kada ovlašteno lice unosi lozinku i poruka o osvojenoj nagradi nestane.

Istovremeno, sa pojavom poruke, se pojavljuju novi kuponi, za ponavljanje igre, ako je izabrano da se kuponi mogu koristiti više puta.

Ako je izabrano da se kuponi koriste samo jedanput, ove fotografije se ne pojavljuju, ostaje samo poruka sa dna ekrana.

Screenshot_2018-04-28-21-17-16

....a ovdje pogledajte jedan primjer tri osvojena poena u kozmetičkom salonu gdje je potrebno osvojiti 12 poena da bi se dobila nagrada. Za osvajanje jednog poena je potrebno potrošiti 10,00E.

NAPOMENA: Da bi koristili kupone u Demo aplikaciji, morate se logovati kao korisnik (to će aplikacija tražiti od Vas; možete upisati bilo kakve proizvoljne podatke)