BRANK

HOTEL HOSPITALITY PLATFORMA ZA SMART UREĐAJE

 

HOTEL HOSPITALITY ZA SMART UREĐAJE  je CMS platforma namijenjena hotelima i drugim turističkim smještajnim jedinicama (kampovima, apartmanskim naseljima, itd.), a svrha mu je digitalna interaktivna prezentacija vlastite i partnerske ponude kako sadašnjim, tako i bivšim gostima hotela i VIP članovima;  brza, besplatna i efikasna komunikacija izmedju gosta i osoblja hotela kao i optimizacija procesa interakcije izmedju pružaoca usluge i gosta  koristeći pametne uređaje (mobiteli, tableti , LCD televizori nove generacije u sobama )

Ideja platforme je pružiti gostu hotela detaljne informacije o svim  uslugama,  sadržajima, događajima  itd  na jednostavan, brz,  vizualan i nenapadan način kada to gostu najviše odgovara,   te mu olakšati  i omoguciti da na brz i jednostavan način ima detataljan pregled svih informacija vezanih za hotel i hotelske usluge kao  i naručivanje istih. Zahvaljujući ugrađenom sistemu svih mogućih formulara i anketa, hotel dobija informacije o potrebama i zadovoljstvu gosta, što mu pruža priliku da ispravi sve propuste  i pruži još bolje usluge.

BRANK HOTEL HOSPITALITY PLATFORMA ZA SMART UREĐAJE je bez konkurencije najobimnija i najobuhvatnija HOTEL HOSPITALITY   platforma na svijetu, sa stalnim dodavanjem novih funkcija i servisa.

Trenutno je na raspolaganju oko 80 servisa, a u pripremi su novi servisi kao Online Check-in i Check-out, kao u primjena sistema ulaska u hotel i hotalske sobe putem mobitela kao ključa. Ovi sistemi će omogućiti  MOH (mali obiteljski hoteli) da njihovi gosti imaju pristup hotelu, sobama i uslugama 24/7, a velikim hotelima drastično olakšati i ubrzati funkcionisanje.

Kako HOTEL HOSPITALITY pomaže:

  • omogućuje gostima direktno naručivanje ili rezervaciju hotelskih usluga putem mobitela ili tableta bilo da je gost u hotelu ili van njega
  • u realnom vremenupruža gostima sve informacije o dodatnim uslugama, događajima te specijalnim ponudama i popustima na odredjene usluge  hotela 24 sata dnevno unutar i izvan hotela 
  • obavještava goste i prezentira im sve trenutne akcije i promocije , putem interaktivne mape grada  omugućuje gostu pregled svih znamenitosti , muzeja, šoping centara,  restorana, zanimljivih događaja i slično koje treba posjetiti,  a koje mu na njegov zahtjev rezervira  hotel
  • na atraktivan način nabrojan veliki  broj usluga za koje gost ne zna dovodi do korištenja tih usluga i povećanja potrošnje gosta
  • predstavlja alat za analizu mišljenja gostiju kroz sisteme za anketiranje za vrijeme boravka i nakon boravka gostiju
  • omogućuje trenutni uvid i brzu reakciju na primjedbe gostiju putem direktne komunikacije gosta i osoblja hotela
  • gost veliki broj usluga i zahtjeva, od kojih za mnoge nije ni znao da postoje, završava na veoma lagan i atraktivan način, bez gubljenja vremena i nerviranja zovući recepciju telefonom
  • sve ovo dovodi do POVEĆANOG ZADOVOLJSTVA GOSTIJU
  • omogućuje jednostavno  efikasno oglašavanje i promociju svih usluga hotela i partnerskih kuća  na uređajima vaših gostiju
  • zahvaljujući  jednostavnom i atraktivnom naručivanju raznih usluga (hrana u sobu, nadopuna mini bara, pranje, peglanje, wellness/spa usluge itd..) i atraktivnom predstavljanju usluga (visokokvalitetne slike hrane navode gosta da je naruči i kada nije imao namjeru; predstavljanje npr wellness/spa ponude uz pomoć najsavremenijih multimedijalnih tehnologija animira gosta da ih koristi itd…) drastično povećava potrošjnju gosta
  • korištenjem mobilne aplikacije smanjuje se potreba za papirnatim brošurama i drugim reklamnim materijalima
  • štedi vrijeme i resurse potrebne za pripremu i obradu reklamnih materijala kroz sistem za upravljanje sadržajem (CMS)
  • smanjuje potrebu za dodatnim osobljem umanjujući vršna opterećenja pomoću direktne komunikacije između gosta i pružatelja usluge ili informacije

OPIS SISTEMA

HOTEL HOSPITALITY je  sistem koji se sastoji se od više komponenti koje su međusobno povezane u jedinstvenu cjelinu. Zasniva se na aktualnim WEB i mobilnim tehnologijama te je primjenjiv na širokom spektru mobilnih i računalnih uređaja.

Sistem se sastoji od sljedećih komponenti:

  • mobilne aplikacije namijenjene gostima hotela
  • aplikacije za osoblje hotela
  • sistema za upravljanje sadržajem (CMS)
  • izvještajnog sistema

Mobilna aplikacija

Mobilnu aplikaciju gost instalira na svoj smartphone ili ona već može biti pred-instalirana na postojećim hotelskim tabletima i televizorima  u sobama.

Aplikacija nudi gostima niz interaktivnih mogućnosti kao što su:

  • pozivanje posluge, naručivanje i zamjena ručnika, posteljina, pokrivača, punjenje mini bara….
  • pregled jelovnika, te naručivanje jela i pića iz hotelskog restorana u sobu (Room F&B)
  • naručivanje buđenja, taxi-ja, rent-a-car-a, transfera, izleta, peglanja ili pranja odjeće,  čišćenja sobe, prijavljivanje kvarova i mnogih drugih  usluga
  • Popis sa cjenikom i multimedijalnim prikazom (video, foto, audio)  svih usluga hotela kao što su usluge restorana, masaže, saune, bazeni, razni sportovi uz mogućnost interaktivnog naručivanja i/ili rezervacije.
  • Rezervacija kongresnih sala za seminare i prezentacije, restorana, mjesta u restoranu za večere, poslovne sastanke, svadbe…sve uz mogućnost izbora željenog objekta, i to kako od strane gostiju hotela, tako i van hotela.
  • Pregled, rezervacija i naručivanje različitih sadržaja kao što su izleti, iznajmljivanje automobila, skutera i slično, bilo iz hotelske ponude ili partnerskih agencija ,te zahtjeva prema hotelu od rezervacije avio karata, karata za određene predstave , sportske događaje , kulturne događaje i sl
  • ispunjavanje anketa za vrijeme boravka i nakon odlaska gosta
  • davanje prijedloga i primjedbi, te postavljanje upita recepciji
  • pregled informacija o hotelu kao što je radno vrijeme restorana, pristup telefonskom imeniku, kursne liste, mogucnost direktne rezervacije soba (bilo putem hotelskog obrasca, bilo putem Booking.com ili nekog drugog servisa), sala i bilo kakve usluge koju nudi hotel I mnogo toga drugog
  • vrijeme posluživanja doručka, ručka ili večere, pregled kompletnog jelovnika na više načina, pregled meni-ja za ručak i večere za nekoliko narednih dana, check-in i check-out, cijene mini bara i dr.
  • pregled informacije o mjestu ili drugim obližnjim mjestima te znamenitostima koje se mogu vidjeti , interaktivna mapa sa znamenitostima muzejima , šoping centrima restoranima, disko klubovima, sportskim dogadjaima i slično. Do svake lokacije je moguće doći uz pomoć GPS sistema ugrađenog u app.
  • Zabavni zid (Fun wall) koji omogućuje hotelu da postavlja informacije vezane za događaje u hotelu, a gostu da komentira ili postavlja sadržaj vezan za hotel i hotelske usluge, omogućuje brzo spajanje na društvene mreže, postavlja fotografije i slično, sve uz geolokacijsko praćenje
  • specijalizirani moduli u aplikaciji za pregled i  čitanje  dnevne ili sedmicne štampe iz zemalja iz koje je gost (moguće napraviti linkove na oko 1500 časopisa iz oko 50 zemalja), slušanje radio stanica iz zemalja iz koje je gost, slušanje muzičkih spotova ….
  • modul Kalendar događaja koje organizira hotel ( promocije , seminari  specijalne ponude …ćime privlači veći broj gostiju) ili partnerske agencije , događaja u gradu…
  • Push Notifikacija– hotel šalje informacije svim zainteresovanim o svemu što im može biti interesantno i time povećava broj gostiju i promet. Uz informaciju se pridružuju video, tekst dokumenti, fotografije itd.

Sve navedene osnovne mogućnosti su potpuno prilagodljive te ih je moguće sakriti, a zatim ponovo vraćati ukoliko je potrebno

Aplikacija za osoblje hotela

Aplikacija za osoblje hotela koristi se za direktnu komunikaciju s gostom, te za obradu njihovih upita, narudžbi ili rezervacija.

Osnovne karakteristike aplikacije za osoblje hotela su:

  • WEB rješenje dostupno preko Internet preglednika
  • Više-korisničko okruženje (paralelna obrada više zahtjeva)
  • Konfiguracija radnih mjesta i korisnika
  • Podrška za mobilne uređaje
  • E-mail notifikacija za nove zahtjeve

Content management sistem (CMS)

Content management sistem na jednostavan način omogućuje hotelu unos i izmjenu sadržaja i usluga u mobilnu aplikaciju, čak i u toku sezone kroz jednostavan proces unosa, validacije i objave. Osim stalnog sadržaja dinamički se mogu mijenjati cijene, stavljati ankete, definirati akcijske ponude i različiti drugi sadržaji. Svaka unijeta izmjena se odmah aplicira kod korisnika.

Osnovne karakteristike CMS-a su:

  • WEB rješenje dostupno preko Internet preglednika
  • Više-korisničko okruženje
  • Dodavanje i uređivanje sadržaja
  • Uređivanje strukture izbornika
  • Slanje obavijesti, anketa i posebnih ponuda gostima

         Moguće je slanje gostima za vrijeme boravka i nakon boravka u hotelu

Da pogledate kratki spisak nekih servisa, pritisnite OVDJE, a ako želite pogledati neke elemente i funkcije komandnog sistema platforme, molimo vas da nam se OBRATITE